Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Μαχαιριά ο καιρός





Χίμαιρας η μήτρα
μ' έριξε στη γη 
πλήρωσα και λύτρα
να 'βγω στη ζωή

Νέφη του βυθού μου
κρύβουν την πηγή
και του ουρανού μου
δείχνουν την πληγή

Φέρνει ο αγέρας 
μαύρο κεραυνό
στη ρωγμή της μέρας
ρίχνει κουρνιαχτό

Στη δική μου ρότα 
μαχαιριά ο καιρός
μου χτυπά την πόρτα
κι είμαι μοναχός 

Της καρδιάς μου πίκρα 
κάνε μια ευχή
του φευγιού μου ρήτρα
σκίσε το χαρτί

Aκριβό πετράδι 
να μου χαριστείς
σε λευκό μαγνάδι
μέσα στης σιωπής

Σε αγάπης νάμα 
ν' αναγεννηθώ
της στιγμής μου θάμα
ψάχνω να σε βρω

Μουσική: Βαγγέλης Καζαντζής: φωνή, σάζι, fuzz-wah σάζι, ηλεκτρικό μπάσο, ποντιακή λύρα, tanbura, στάμνα, ocean drum, μπεντίρ, ντέφι, bass darbuka, cymbals, κιθαρόνι, λάφτα...συμμετέχουν τριζόνια της Νέας Φιλαδέλφειας υπό τον ήχο βροχής... 

Στίχοι: Ασκληπιάδα Κυριάκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου