Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

αέρας και φως και χώρος και χρόνος - Τσαρλς Μπουκόφσκι


«– ξέρεις, είχα ομοίως μια οικογένεια, μια δουλειά, κάτι
που ανέκαθεν ήταν
εμπόδιο
αλλά τώρα
έχω πουλήσει το σπίτι μου, έχω βρει αυτό
το μέρος, ένα μεγάλο στούντιο, θα ‘πρεπε να δεις το χώρο και
το φως.
για πρώτη φορά στη ζωή μου πρόκειται να έχω ένα μέρος και
το χρόνο να
δημιουργήσω.«
όχι μωρό μου, αν πρόκειται να δημιουργήσεις
θα δημιουργήσεις είτε δουλεύεις
16 ώρες τη μέρα σε ανθρακωρυχείο
είτε
θα δημιουργήσεις σ’ ένα μικρό δωμάτιο με 3 παιδιά
ενώ καλύπτεσαι απ’ την
πρόνοια,
θα δημιουργήσεις με κομμάτι του μυαλού σου και του κορμιού σου
τιναγμένο,
θα δημιουργήσεις τυφλός
σακατεμένος
τρελός,
θα δημιουργήσεις με μια γάτα να σέρνεται πάνω στην
πλάτη σου ενώ
ολόκληρη η πόλη σείεται από σεισμό, βομβαρδισμούς,
πλημμύρες και πυρκαγιές.
μωρό μου, ο αέρας και το φως και ο χρόνος και ο χώρος
δεν έχουν καμία σχέση μ’ αυτήν
και δεν δημιουργούν τίποτα
εκτός ίσως από μια μεγαλύτερη διάρκειας ζωή για να βρεις
καινούργιες δικαιολογίες.

________
Μετάφραση: Κοσμάς Κωστέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου