Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Αγαπημένη μου Πρωταγωνίστρια (μέρος 6)

Αγαπημένη μου πρωταγωνίστρια.

Χθες το βράδυ βρήκα το παρακάτω γράμμα σου σε κάποια ιστοσελίδα και αμέσως ο νους μου φτερούγησε σε σένα. Δεν γνώριζα το δράμα που μπορεί να περνάς:

           ΕΙΜΑΙ ΧΗΡΑ, ΤΟ ΚΑΤΑ                ΜΟΝΑΣ ΑΜΑΡΤΗΜΑ                     ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ;                                                                       Είμαι χήρα, δέν θέλω νά ξαναπαντρευτώ, αλλά ούτε καί νά έχω καί παράνομη σχέση. Ώρες-ώρες όμως πειράζομαι σαρκικά καί πέφτω σέ αυνανισμό, ησυχάζοντας μετά γιά μεγάλο διάστημα. Δέν τό έχω πεί στόν πνευματικό μου γιατί είναι μιά φυσική λειτουργία τού οργανισμού μου πού ζητάει εκτόνωση. Είναι κακό αυτό, αφού τηρώ εγκράτεια από ξένο άνδρα καί ζώ μέ παρθενία;
                                         Κ. Ρ.



Στην αρχή δεν το πίστεψα ότι είσουν εσύ. Αυτή η οικειότητα που έχεις με το σώμα σου έρχεται σε αντίθεση με αυτό το γράμμα. Πίσω από τις διαφανείς κουρτίνες φαινόσουν άνετη καθώς τα δάχτυλά σου περιεργάζονταν το στήθος σου. Ύστερα ξεπηδούσε λάβα ανάμεσα απο τα πόδια σου...και μετά σε έπαιρνε ο ύπνος ανάμεσα σε τσαλακωμένα σεντόνια μπλεγμένα στις γάμπες σου.
Οι ανησυχίες σου γι' αυτές τις ''κατα μόνας'' πράξεις πιστεύω ότι δεν πρέπει να ριζώσουν μέσα σου. Σε συμβουλεύω να μην πάρεις σοβαρά την παρακάτω απάντηση του διαχειριστή της ιστοσελίδας που εμπιστεύεσαι και να συνεχίζεις να βρίσκεσαι σε χωράφια επικίνδυνα... :


Αγαπητή αδελφή έν Χριστώ.

Πήραμε το μήνυμά σας και είδαμε, ομολογουμένως με αρκετή θλίψη, αυτό τό προσωπικό σας πρόβλημα, το οποίο και το χαρακτηρίζετε ως μία «φυσική λειτουργία». Στην πραγματικότητα, είναι βέβαια μία φυσική - βιολογική λειτουργία αλλά μόνο τότε, όταν δεν λειτουργεί με σωματικό καταναγκασμό προς εκτόνωση…


Όταν δηλαδή ή κατάσταση αυτή γίνεται μέσα στα πλαίσια του ύπνου ( και χωρίς οποιαδήποτε πονηρή και ημερήσια ενασχόλησή μας) τότε δεν καταδικάζεται από την Εκκλησία γιατί είναι μία φυσιολογική κατάσταση χωρίς αμαρτωλή και ενεργή συμμετοχή μας, χωρίς καταναγκασμό, και χωρίς ευθύνη. Όταν όμως αυτή ή αποβολή συναισθηματικού και βιολογικού φόρτου γίνεται μ΄ ένα καταναγκαστικό δικό μας « σωματικό στύψιμο» πέρα από την αυτόματη ρύθμιση του Θεού Δημιουργού ( ονείρωξη), τότε αγαπητή φίλη μπαίνουμε σε άλλα χωράφια, αρκετά επικίνδυνα…


Η συνέχεια  της απάντησης και η προσπάθεια συνετισμού της αγαπημένης μου πρωταγωνίστριας, βρίσκεται στην ιστοσελίδα kivotoshelp.gr απο όπου είναι και η πηγή αυτής της ενδιαφέρουσας ανάρτησης.

Το είδα στην καλύβα

Προηγούμενες Αγαπημένες Πρωταγωνίστριες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου